Thursday, June 12, 2008

صور تعبر عن حالتى












8 comments:

منى said...

ايه اللى انت عامله فى نفسك ده؟
انا كنت ناويه اخذ هدنه وابعد شويه عن المدونات لان اصحابى واخواتى قالولى دى لحست مخك خلاص
لكن قدر الله انى افتح النهارده والقى نظره على المدونات
الاقيك كده؟
اخر بوست ليك يا ريت تقراه لنفسك
اصبر على اى حاجه
حاول تفسر اى حاجه حصلت ومزعلاك تفسيرات تانيه ممكن ترتاح اكتر
مش عارفه بس حاسه كده حرام
ايوه
انا لما كتبت البوست الاخيركنت فعلا متاثره بكام حاله
لكن اعتقد ان الحزن الشخصى لما يبقى بالحجم اللى يخليك تعمل المدونه اسود والصور الحزينه دى
يبقى غلط وخطر
انت دايما بتقول انى اختك الكبيره يبقى
حقى اقلق وحقى كمان تسمع كلامى وتفكر فيه ومتزعلش لو زودتها حبتين
ربنا موجود ومفيش حاجه ملهاش حل ومفيش االم مش بيتنسى
انت لسه صغير اوى على الاحساس ده
انا قاعده مستنيه ردك
ياريت ستناش كتير
اختك
منى

منى said...

ايه ده كمان عامل تحكم فى التعليقات ؟
عموما لو نش نشرت تعليقى
مش هزعل
لكن لو فضلت مكتئب كده مش هسامحك
لهجتى شديده انا عارفه
بس والله حاسه انى بكلم اخويا بجد
ربنا يهديكى لما يحب ويرضى

secret-love said...

منى
والله يا منى الفتره الاخيره كنت مبسوط اوى وكنت فاكر ان خلاص احلامى اتحققت وفجاه وكان قدر الله أقوى من اى تخطيط كل حاجه اسودت فى وشى ويمكن اكون نسيت الله شويه فى اللحظه ده فحزنت اوى مع انى كنت عامل استخاره لربنا بس سعتها حزنت اوى وافتكرت ان اهلى والناس كلهم ضدى بس بعد كده هديت وعرفت ان كل ده تريب ربنا وان استحاله تكون كل الناس اللى حواليه واهلى غلط وانا صح وفى الاخر والاول الحمدالله ويامنى انا وعدتك زمان انى مش هزعل منك وانك اختى وانا على وعدى
وبالنسبه لقفل التعليقات علشان كنت ناوى اخد اجازه من الكتابه
وبجد ربنا يخليكى ليا وجزاكى الله كل خير

Anonymous said...

صباح الخير عزيزي

ماتزعلش نفسك صديقي
انا عارفه ان ساعات بيجي علي الواحد اوقات بيفقد فيها الأمل في كل حاجه بس مش عايزاك تفقد الأمل انشاء الله اللي جاي احسن المهم ماتستسلمش للأحزان
بتمني من كل قلبي ترجعلنا بسلامه في احسن حال
تحياتي ليك

من انا؟؟ said...

لا حول ولا قوه الا بالله
يا جدعان مفيش حاجه مستاهله وكل حاجه زى مانت قولت بتكون بترتيب ربنا
وربنا مش بيقدرلنا الا الخير
عموما انا واثقه ان هما كام يوم كده وهايعدو ان شاء الله وترجع احسن من الاول
وربنا يفك كربك
لا اله الا الله الحليم الكريم لا اله الا الله رب السموات السبع ورب العرش العظيم

secret-love said...

اجندا حمره
اختى اهلا بيكى بجد والله عاجز عن الشكر لان المدونين اللى يدخلو عليا من غير ما ادخل عليهم بجد بيثنتو انهم اخواتى وقلبهم عليا بجد شكر من كل قلبى وهى ازمه وهتروح ان شاء الله بس والله اللى مزعلنى انى جرحت ناس بجد كان غصب عنى

secret-love said...

مدونه من اجل الحب
هى ان شاءالله ازمه وهتعدى دعواتك ليا يااختى ارجوكى لاتنسينى بالدعاء

سارة البحر said...

ليه كده بس
مش عارفه اقولك ايه لاني كتير بمر بالحالات دي
بس بجد بحزن اوي لما اشوف ناس اعرفهم متضايقين اوي ومخنوقين اوي مابالك انت
بجد كنت حاسه انك كنت بمسوط الاول
دلوقتي دخلت مدونت لقيتها اتغيرت اوي من لونها للجمله الحزينه اللي تحت العنوان
ربنا يسعدك ويرجعك مبسوط اكتر من الاول بكتير
وماضاقت الا اما فرجت
تقبل مروري البسيط