Monday, March 16, 2009


احاسيس

احاسيس تجرح فينا

والامل جوانا يداوينا

يطفى جروحنا

ويضىء ارواحنا

ويخلى النور جوا عنينا

بنبكى كتيير ونئسى ليالى

على اللى راح من عمرنا تانى

ساعات الدنيا بتيجى علينا

وكتير الفرحه بتنسينا

اى هموم واى مشاكل

كتير بنفارق اغلى حبايب

والقلب يكون عليهم دايب

باليالى نبكى عليهم

وبدموع عنينا بناديهم

ونكمل تانى فى الدنيا ونمشى

والخوف يكون مالينا

من اللى جى فى يوم علينا

نرجع تانى نقوى ايمانا

ونرجع الايمان بجد لينا

نعلى صوتنا ونداوى جروحنا

ونقول لسا الامل فينا

6 comments:

Anonymous said...

انا مبسوطه اني اول تعليق روبنا يعينك ويقويك ومبروك علي الاعفاء من الجيش .البوست جميل كالعاده وحلو اوي ان يبقي جوانا شويه امل يسعدونا علي الحياه وكمان ايمان بربنا وان الجاي بكره ان شاء الله احسن وطبيعي الدنيا شويه فرح وشويه حزن دوام الحال من المحال .وتحياتي ليك وربنا يوفقك في شغلك ومتنسناش بالدعاء ربنا يثبتنا علي طاعته انا الحمد الله بحفظ قران وعندي امتحان بكره دعواتك معايا

منى said...

ايه ده انا اسمى مكتوب؟؟
والله ما عملت حاجه
ههههههه
ربنا يوفقك يا رب واللى جاى عندك يبقى احسن من اللى راح
انا بتكسف اسال عشان بحس انك بتضطر تكتب وبنعطلك كده
بس برضه بنبقى عايزين نطمن على اخينا العزيز اعمل ايه بقى؟؟؟؟

WhItE HeArT said...

والله تحفه يااحد

عجبتني بجد

فيها روح وفيها امل كبير

ربنا يوفقك ويسعدك يارب وياريت تهتم بمدونتك اكتر من كده علشان الناس اللي بيحبوك

تحياتي

secret-love said...

اعتزلت الغرام
جزاكى الله خير وربنا يوفقك

secret-love said...

منى
ربنا يوفقك وكل عام وانتى بخير وجزاكى الله كل خير انك لسا فكرانى

secret-love said...

whit heart
محمد انت عارف اللى فيها ده انا كتيتها وانا عندك وسبتهالك على الكمبيوتر ومشيت وانا عارف انى مقصر بس ربنا يسهل