Saturday, April 24, 2010

اليكى اشتاق

حبيبتى


الاحاسيس اليوم فى اشتياق

تعبر عن العواطف والمشاعر 
 
أقدمت اليكى حاملا كل معانى الحب

جئت اليكى بأرق الكلمات 

هيا نعيد الحب 

وننسى الحسرات

انظرى الى عينى فانا حبيبك
تكلمى فليكن كلامك هو الدواء

وأنظرى بعينك ولتتكلم بيننا النظرات
 تتكلم الاحاسيس وتحكى كل العبارات

عبارات حبى اليكى فانتى مليكتى فى كل الاوقات 

هيا ننسى الماضى الاليم هيا ننسى الضياعات

حبيبتى امد اليكى يدى فلنذهب فى طريق العشاق
 

فلنذهب وانا امير لمملكتك

فانتى مليكتى ولكى دائما اشتاق


6 comments:

Anonymous said...

اول واحد وبقولك انت اى كلام بجد
اسلوبك رقيق لا يسمو اى الشعر باى حال من الاحوال
اسلوب متواضع على قد الزبون

هوبتي said...

الخاطره حلوة واحساسها حلو جدا
بس هي محتاجه تضبط في الوزن شويه
ومحتاج تقرا كتير
اقرا لعبد العزيز جويدة
ونازيك الملائكة
هايدوك الي محتاجة
ولكل تحياتي

secret-love said...

اولا شكرا لحضرتك جدا على الكلام ده وشرفنى اكيد انك تكون اول واحد
ثانيا انا عمرى ماقولت على نفسى شاعر او انى حتى بكتب شعر ولكن ده خواطر داخل نفسى بعبر عنها عن طريق القلم
وفعلا انا على قدى خالص
وشكرا جدا لحضرتك على الكلام والتعليق
وموضوع ان اسلوبى رقيق ممكن يكون من رأى حضرتك بس برده هأكد عليك انى لست بشاعر واتمنى ان احظى بهذ اللقب وان حتى جزء

انا مش همسح نعليق حضرتك وهشوف رأى الناس ايه على كلام حضرتك
وتحياتى ويسعدنى تشريفك ليا بس ياريت كنت تعرفنا بنفسك علشان نعمل معاك واجب وشكرا

secret-love said...

هبة الحياه
شكرا ليكى وهسمع نصايحك ان شاء الله وجزاكى الله كل خير

أنا ملكه زماني وقصري كله ناس said...

فلنذهب وانا امير لمملكتك
فانتى مليكتى ولكى دائما اشتاق
بوست رائع وكلماته معبره جداااااااااااا..اما بالنسبه ان اسلوبك لايسمو اي الشعر باي حال اولا ده مش شعر دي خواطر ...وخواطر بأسلوب حساس ومتميز للغايه...فا نا شايفه انك مش اي كلام ..وده من زمااااااااان مش من دلوقتي
تحياتي ليك

secret-love said...

أنا ملكه زماني وقصري كله ناس
شكرا على هذا التعليق القوى وتحياتى